Σύσσωμοι οι φορείς της Ημαθίας ετοιμάζονται για την γενική απεργία της Τετάρτης (αύριο) 17 Μαΐου και καλούν όλους τους πολίτες σε συγκέντρωση στην πλατεία Δημαρχείου της Βέροιας. Θα ενώσουν τις φωνές τους οι: Εργατικό Κέντρο Βέροιας, Νομ. της ΑΔΕΔΥ, Δικηγορικός Σύλλογος Βέροιας, Φαρμακευτικός Σύλλογος Ημαθίας, Ιατρικός Σύλλογος Ημαθίας, Ν.Ε Τ.Ε.Ε./Τ.Κ.Μ Ημαθίας, 4ο Περ. Τμήμα Κ.Μ του Οικονομικού Επιμελητηρίου, Εμπορικός Σύλλογος Βέροιας, Ομοσπονδία Επαγγελματιών – Βιοτεχνών Βέροιας, Αγροτικός Σύλλογος Γεωργών Βέροιας, Ένωση φοροτεχνικών Ημαθίας, Οδοντιατρικός Σύλλογος Ημαθίας, και το σύνθημα είναι «όχι άλλα μνημόνια – όλοι στο δρόμο του αγώνα».

Οσονούπω η αποκατάσταση των ξύλινων δαπέδων στις πεζογέφυρες Θερμοπυλών και Εληάς
Για την ξύλινη γέφυρα του Tριποτάμου, την πεζογέφυρα Θερμοπυλών στη Λαϊκή, έκανε λόγο η δημοτική σύμβουλος Τζένη Ντάγκα, προ ημερησίας,







