Μπήκαν και τα καπάκια των πέντε διπλών υπόγειων κάδων στο κέντρο της Νάουσας, που δείχνουν μάλιστα ότι ο ένας από τους δύο υποδοχείς είναι για την ανακύκλωση. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας οι κάδοι αναμένεται να μπουν σε λειτουργία μέσα στις επόμενες μέρες, ενώ πριν από την παράδοσή τους θα γίνει παρουσίαση του τρόπου λειτουργίας τους στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Οι κάδοι θα ανοίγουν με πεντάλ πέλματος, ενώ όταν γεμίζουν θα σηκώνονται με το υδραυλικό σύστημα που διαθέτουν για να αδειάσουν οι πλαστικοί κάδοι που βρίσκονται εντός τους.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







