Ανοιχτό θα είναι την ερχόμενη Παρασκευή από τις 11 το πρωί τo 2ο Γενικό Λύκειο Νάουσας για απότιση φόρου τιμής στον αγαπημένο καθηγητή των μαθητών Νίκο Πουλτίδη, που έχασε τη ζωή του πριν λίγες μέρες στη διάρκεια της σχολικής εκδρομής στην Κρήτη. Η πρωτοβουλία λήφθηκε σε συνεργασία με τον Δήμο Νάουσας και τη Διεύθυνση Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε. Ημαθίας.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







