Δύο φορές στο τέλος της εκδήλωσης καταχειροκρότησε όρθιο το κοινό την ορχήστρα «Νέοι Μουσικοί Χωρίς Σύνορα», για να μην τελειώσει ποτέ το αφιέρωμα της Π.Ε. Ημαθίας στον Οδυσσέα Ελύτη, το βράδυ της περασμένης Κυριακής στο δημοτικό θέατρο Νάουσας. Ήταν μια πολύ όμορφη βραδιά, με τη μουσική νεολαία της πατρίδας μας να αποδεικνύεται αντάξια του αιώνιου έφηβου της ελληνικής ποίησης.

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







