Εθιμοτυπικές επισκέψεις ξεκίνησε ο νέος αστυνομικός διευθυντής Ημαθίας Χρήστος Σιμούλης. Οι πρώτες του συναντήσεις έγιναν με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ. Παντελεήμονα, τον διοικητή της 1ης Μεραρχίας Πεζικού υποστράτηγο Χρήστο Σίμο, τον αντιπεριφερειάρχη Κώστα Καλαϊτζίδη και τον δήμαρχο Βέροιας Κώστα Βοργιαζίδη. Όλοι τους καλωσόρισαν τον νέο διευθυντή και του ευχήθηκαν καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα, ενώ παράλληλα βεβαιώθηκε από όλους ότι θα υπάρχει άριστη συνεργασία μεταξύ των φορέων και υπηρεσιών.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







