Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας έκοψε την Παρασκευή 27 του μήνα τη βασιλόπιττα στα γραφεία της. Η Διευθύντρια Αναστασία Μαυρίδου ευχήθηκε στους υπαλλήλους προσωπική και οικογενειακή ευτυχία, καλή συνεργασία και συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πολίτες και τους εκπαιδευτικούς. Ακολούθησε δεξίωση με την παρουσία όλων των υπαλλήλων της Διεύθυνσης μέσα σε χαρούμενο και εορταστικό κλίμα.

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





