Αρκετά νέα μέλη έγραψε το δ.σ. του Γηροκομείου Νάουσας, το πρωί του Σαββάτου από τους περαστικούς της οδού Σολωμού, ενώ παράλληλα βρέθηκαν και κάποιοι που ανανέωσαν τη συνδρομή τους, ενισχύοντας την προσπάθεια λειτουργίας της δομής. Ο φακός μας εντόπισε μεταξύ άλλων τους αντιδημάρχους Στέλιο Δάγγα και Δημήτρη Μάντσιο, τους δημοτικούς συμβούλους Δημήτρη Ρίζο και Γιάννη Γιαννούλη (μέλος του δ.σ. του Γηροκομείου), ενώ μέλος γράφτηκε και ο ιδιοκτήτης του καφέ ΄Αλλού΄ Γιώργος Λοτσιόπουλος, που πρόσφερε τους καφέδες στα μέλη του δ.σ.

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





