Το σήμα λειτουργίας και μία ακόμη καλή χιονόπτωση σαν την πρόσφατη περιμένει η διοίκηση του χιονοδρομικού κέντρου Σελίου για να ξεκινήσει τη σεζόν πριν τις γιορτές, μετά από δύο χρόνια περιορισμένης ως μηδενικής λειτουργίας. Όπως είπε στο Ράδιο Τύπος FM το πρωί της Πέμπτης ο πρόεδρος της Δ.Ε. Κώστας Τζελέπης, η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων ολοκληρώθηκε από τον δήμο Βέροιας και βρίσκεται ήδη στο υπουργείο Τουρισμού για την έκδοση άδειας λειτουργίας.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







