Την Εικόνα της Παναγίας Παναχράντου και την Τίμια Κάρα του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Παντελεήμονος, από την Ιερά Μονή Παναχράντου της Άνδρου, υποδέχθηκε η Ιερά Μητρόπολης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας, χθες, Παρασκευή το απόγευμα στον Μητροπολιτικό Ναό, παρουσία και της Φιλαρμονικής του Δήμου. Για τις ανάγκες της τελετής η οδός Μητροπόλεως έκλεισε για κάποια ώρα και έγινε εκτροπή της κυκλοφορίας. Η Τίμια Κάρα και η Εικόνα θα παραμείνουν στην Μητρόπολη μέχρι τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου.

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







