Οι μαθητές της Α’ τάξης του 3ου Γυμνασίου Νάουσας την Τρίτη, 11 Οκτωβρίου, επισκέφτηκαν το κτίριο του ομίλου «Γενίτσαροι και Μπούλες» στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας με τις καθηγήτριές τους Μάρθα Καρβουνίδου, Αλεξάνδρα Κώστα-Τούσια και Αθηνά Πέιου. Τους μαθητές ξενάγησε στο χώρο του κτιρίου ο πρόεδρος του ομίλου Άρης Τόσιος. Αναφέρθηκε στην ιστορία του μύλου, γενικότερα στη χρήση του «λευκού άνθρακα» από τους κατοίκους της πόλης στο παρελθόν, στη λειτουργία και τα μέρη από τα οποία αποτελείται ο μύλος, στα προϊόντα που επεξεργάζονταν και στα μηχανήματα του εργαστηρίου. Επίσης, έδειξε στους μαθητές τις αποθήκες και την κατοικία του μυλωνά. Οι μαθητές κατέγραψαν τις πληροφορίες και έβγαλαν φωτογραφίες για να τις επεξεργαστούν αργότερα και να παρουσιάσουν τη δουλειά τους στην τάξη.

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





