Τους παλιούς μαθητές της τίμησε την περασμένη Κυριακή στην Κάβα Δαλαμάρα το δ.σ. της Φιλαρμονικής Νάουσας. Πρόσφερε σε όλους ένα συμβολικό ενθύμιο για την επί πολλά χρόνια προσφορά και συμμετοχή τους στις εκδηλώσεις της εταιρείας. Ακολούθησε γλέντι στο καζάνι Δαλαμάρα, με όλες και όλους να διασκεδάζουν υπό τους ήχους των μουσικών της ΦΕΝ.

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ενημερωτική ημερίδα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή εκδήλωση – ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26





