Ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου στους χώρους του Δημόσιου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) Βοηθών Νοσηλευτικής του Νοσοκομείου Ημαθίας (Μονάδα Βέροιας). Η τελετή πραγματοποιήθηκε παρουσία του νέου διοικητή του Νοσοκομείου Ημαθίας Δημήτρη Μαυρογιώργου, της διευθύντριας του Δ.Ι.Ε.Κ. Δέσποινας Γεωργιτζίκη, των εκπαιδευτριών, μαθητών και μαθητριών.

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







