Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Σε λίγες μέρες η νέα εποχή για το ΄Κιόσκι΄

Μέσα στις επόμενες μέρες και με νέο όνομα θα λειτουργήσει ξανά το πρώην δημοτικό τουριστικό περίπτερο ΄Κιόσκι΄ στη Νάουσα, μετά από πολλά χρόνια και πάλι σε χέρια ιδιώτη. Παρότι οι αρχικοί σχεδιασμοί μετά την εκμίσθωση του χώρου προέβλεπαν άνοιγμα στην αρχή του καλοκαιριού, καταγγελίες από συγκεκριμένο ιδιώτη προκάλεσαν καθυστέρηση με αποτέλεσμα να χαθεί η θερινή περίοδος λόγω της γραφειοκρατίας που ακολούθησε. Στη φάση αυτή μεταφέρονται τα έπιπλα στο μαγαζί, που σημαίνει ότι οι εργασίες βρίσκονται σε τελικό στάδιο και αναμένεται η έκδοση άδειας λειτουργίας.

Τέλος εποχής λοιπόν και αρχή μιας νέας για έναν απολύτως ελκυστικό χώρο στο μπαλκόνι της Νάουσας. Με τις ευχές μας.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]