Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Σχεδιασμός για το ομάλ του βραβείου Γκίνες!

Να κλείσει με χορευτές τον κύκλο γύρω από τη ΔΕΘ στοχεύει η οργάνωση του Ομάλ για το βραβείο Γκίνες (άμεσα και ομαλ-ά, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση!), την ερχόμενη Τρίτη (και 13) στην Έκθεση, στο πλαίσιο της συναυλίας των Ματθαίου και Κωνσταντίνου Τσαχουρίδη. Για το λόγο αυτό σχεδιάστηκε ο συγκεκριμένος χάρτης, με συντονιστές σε κάθε ένα από τα 36 σημεία. Όλοι οι συμμετέχοντες στον κύκλο θα έχουν την ευκαιρία να βρεθούν μπροστά στην κάμερα (επίγεια και εναέρια), η οποία θα καταγράφει λεπτό προς λεπτό τον κύκλο πάνω σε όχημα. Το δε Ομάλ θα ξεκινήσει όταν και μόνο κλείσει ο κύκλος (υπολογίζεται στις 11.30 το βράδυ), με όλη την πόλη σχεδόν να ακούει τους αδελφούς Τσαχουρίδη!

Ελπίζουμε η Τρίτη και 13 να είναι η τυχερή μέρα για όλους τους πόντιους, και όχι μόνο!

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου

Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]