Συμβολική κατάληψη των γραφείων του ΕΛΓΑ στην Βέροια πραγματοποίησαν για περίπου μία ώρα αγρότες από την Ημαθία και την Πέλλα το πρωί της Πέμπτης. Η κινητοποίηση ήταν η πρώτη σειράς αντίστοιχων δράσεων που εξήγγειλε η ομάδα των 68 μπλόκων, ενάντια στην αγροτική πολιτική της κυβέρνησης, στην καθυστέρηση των εκτιμήσεων των ζημιών, στο νέο ασφαλιστικό-φορολογικό κ.ά. Συμμετείχαν αγρότες από τον σύλλογο γεωργών Βέροιας, τον αγροτικό σύλλογο ΄Μαρίνος Αντύπας΄ και την Πέλλα.

«ΛΒ´ Παύλεια» | Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή συνεχίζονται οι εργασίες του 32ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου
Το απόγευμα της Παρασκευής, 26ης Ιουνίου 2026, συνεχίστηκαν στην Αντωνιάδειο Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Δήμου Βεροίας οι εργασίες του







