“Το νοικοκύρεμα στο χιονοδρομικό συνεχίζεται σε όλους τους τομείς” αναφέρει ανακοίνωση της διοικούσας επιτροπής του χιονοδρομικού κέντρου Σελίου, αναφορικά με την αποκαθήλωση και συντήρηση καθισμάτων και μέσων έλξης του χιονοδρομικού που έγινε πριν λίγες μέρες. “4 καλοκαίρια παρέμεναν εκτεθειμένα και καταστρέφονταν από τις καιρικές συνθήκες” αναφέρει η ίδια ανακοίνωση της επιτροπής διοίκησης.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







