Στους Πανελλήνιους σχολικούς αγώνες στίβου Λυκείων που διεξάγονται στην Πάτρα τρεις μαθητές – Αθλητές από σχολεία της Ημαθίας πέτυχαν να διακριθούν και μάλιστα να πάρουν μετάλλια. Συγκεκριμένα στα 110 εμπόδια μαθητών Λυκείου ο Βαλεντίνος Γουλάρας κατέκτησε την τρίτη θέση με 14.77, η Ολυμπία Τζιμογιάννη πήρε την τρίτη θέση στο έπταθλο με 4.834 βαθμούς, ενώ στην δισκοβολία η Σοφία Καισίδου κατέκτησε τη 2η θέση με επίδοση 39.08 μ.

Α.Π.Σ. ΡΩΜΙΟΣ: Συγχαρητήρια στους Αλέξανδρο Σαπουντζή και Αθανάσιο Καραγεώργο για την επίσημη απονομή της Μαύρης Ζώνης 1ου Dan Jiu Jitsu
Ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΡΩΜΙΟΣ εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στους αθλητές Αλέξανδρο Σαπουντζή και Αθανάσιο Καραγεώργο για την επίσημη







