Επίσκεψη στο Κέντρο Υγείας Αλεξάνδρειας, το Αστυνομικό τμήμα και την Πυροσβεστική Υπηρεσία πραγματοποίησε τη Δευτέρα του Πάσχα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Αντωνίου, συνοδευόμενος από τον Γραμματέα της Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ Αλεξάνδρειας Στέργιο Μίχο. Οι δύο άντρες αντάλλαξαν ευχές με το προσωπικό. Ο κ. Αντωνίου επισκέφθηκε επίσης το Κέντρο Φιλοξενίας προσφύγων και είχε επαφές με τους υπευθύνους φύλαξης και φροντίδας.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







