Πάσχα με χρήματα στις τσέπες τους αναμένεται να κάνουν οι αγρότες της Ημαθίας, αφού όπως μας πληροφόρησε ο (πάντα χαμηλών τόνων) βουλευτής Γιώργος Ουρσουζίδης, την Μ.Δευτέρα 25 Απριλίου θα πληρωθούν από τον ΕΛΓΑ για τις περσινές ζημιές στα ροδάκινα, ενώ την ίδια μέρα θα πάρουν την δεύτερη δόση για τις “πράσινες” ενισχύσεις, Επίσης την Μ.Τετάρτη 27 Απριλίου θα καταβληθούν στις συνεταιριστικές μας οργανώσεις και σε όλους τους ιδιώτες που συμμετείχαν με αγροτικά προϊόντα στην επισιτιστική βοήθεια τα οφειλόμενα χρήματα τους. Θετικά τα νέα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο.

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου
Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,







