Η Ομάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του 3ου Γυμνασίου Νάουσας πραγματοποίησε από 31 Μαρτίου μέχρι 2 Απριλίου τριήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με ιδιαίτερο περιβαλλοντικό ενδιαφέρον. Οι μαθητές συνοδευόμενοι από τον διευθυντή και τους υπεύθυνους καθηγητές επισκέφθηκαν και ξεναγήθηκαν στους σημαντικούς υγρότοπους της λίμνης Κερκίνης, του ποταμού Νέστου, της λιμνοθάλασσας Βιστωνίδας και του Δέλτα του Έβρου, καθώς και στο Σπήλαιο Αλιστράτης, στο Μουσείο Μετάξης Σουφλίου και στο δάσος της Δαδιάς. Παράλληλα είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις πόλεις Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη και Κομοτηνή.

Την Παρασκευή στην Ημαθία ο ΓΓ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας
Στη Βέροια θα βρεθεί την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 ο Γενικός Γραμματέας της ΚΕ του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας, Δημήτρης Κουτσούμπας.





