Ο Λαογραφικός Σύλλογος Ντόπιων Μακροχωρίου και περιχώρων διοργανώνει διήμερο εκδηλώσεων στις 9 και 10 Απριλίου στη μνήμη των 21 μαθητών που χάθηκαν στα Τέμπη. Το Σάββατο 9 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί εθελοντική αιμοδοσία στο Γενικό Νοσοκομείο Βέροιας για την τράπεζα αίματος του συλλόγου, ενώ την Κυριακή 10 του Απρίλη θα πραγματοποιηθεί ο «1ος δρόμος 21 μαθητών», με συνδιοργανωτές την ΚΑΠΑ του Δήμου Βέροιας, τον Δήμο Βέροιας, τον Σύλλογο Δρομέων και τη ΛΕΜΟΒ.

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ενημερωτική ημερίδα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή εκδήλωση – ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26





