Εκατοντάδες οχήματα ιδιωτικής χρήσης στρίβουν καθημερινά, για να κόψουν δρόμο και παρά την απαγορευτική πινακίδα, στο σταθμαρχείο των ΚΤΕΛ στη Βέροια. Η κατάσταση θυμίζει… κέντρο διερχομένων, ενώ το ίδιο απαράδεκτη είναι και στους τριγύρω δρόμους με αυτοκίνητα παρκαρισμένα σε κομβικά σημεία, όπου απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση, δημιουργώντας μποτιλιαρίσματα και εμποδίζοντας την κίνηση των μέσων μαζικής μεταφοράς. Θα κάνουν κάτι ώστε να σταματήσει το φαινόμενο, που δημιουργεί ρύπους και χαμένες ώρες, οι αρμόδιες αρχές;

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου
Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον







