Επίθεση ασθενή εναντίον γιατρού και νοσηλευτή στα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου Βέροιας είχαμε στις 2,30τα ξημερώματα της Τετάρτης. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ασθενής σε κατάσταση αμόκ που νοσηλευόταν στον θάλαμο βραχείας νοσηλείας επιτέθηκε εναντίον γιατρού και νοσηλευτή που εφημέρευαν , με αποτέλεσμα οι παθόντες να καταλήξουν στην χειρουργική κλινική του Νοσοκομείου! Ο δράστης συνελήφθη από την ΕΛ.ΑΣ και παραπέμφθηκε να δικαστεί στο αυτόφωρο. Το αιματηρό επεισόδιο έγινε με την παντελή απουσία ανδρών ασφαλείας (Security) για τη φύλαξη του Νοσοκομείου Βέροιας, το οποίο δέχεται καθημερινά μεγάλο όγκο ασθενών. Καλό θα είναι η προσωρινή διοίκηση να απευθυνθεί στην αρμόδια ΥΠΕ ώστε να υπάρξει φύλαξη του, για να μην επαναληφθούν αντίστοιχα γεγονότα, που τρομοκρατούν ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, αλλά και τους ασθενείς. Ευχόμαστε περαστικά στον γιατρό και τον νοσηλευτή.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







