Στο θέμα των καθηγητών του δημοτικού ωδείου αναφέρθηκε ο πρόεδρος της ΚΕΠΑ Γιώργος Σοφιανίδης στη δευτεριάτικη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου. Τόνισε ότι η απάντηση του ελεγκτικού συνεδρίου για την ωριαία αποζημίωσή τους δυστυχώς δεν τους δικαιώνει. “Θα δούμε αν μπορούμε να τους αποζημιώνουμε για συναφείς ώρες, ώστε να αυξηθεί στο σύνολο η αποζημίωσή τους”, σημείωσε ο πρόεδρος της ΚΕΠΑ.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







