Θετικό αποτέλεσμα για την Κ-20 της Βέροιας στην Αθήνα από την ΑΕΚ ,αφού οι παίκτες του Τόλη Τερζή έπαιξαν πολύ καλά και δεν πήραν τυχαία το ισόπαλο αποτέλεσμα . Η ΑΕΚ προηγήθηκε στο 14′ με τον Ασπρόγιαννη και η Βέροια ισοφάρισε στο 45′ με τον Ζεκερίδη. Στο αγώνα της Κ-17 με τον ΠΑΟΚ στην Θεσ/νίκη η ομάδα του Δημήτρη Χριστοφορίδη άντεξε την πίεση των γηπεδούχων και με γκολ στο 13′ λεπτό του α’ ημιχρόνου και στο 77′ πήρε την πιο σπουδαία νίκη στο πρωτάθλημα. Τέλος η ομάδα Κ-15 γνώρισε βαριά ήττα με 6-0 στον ΠΑΟΚ.

Παλαιμάχοι Βέροιας: Το ευχαριστήριο για τα Τρίκαλα, το “μπράβο” στον Παπανώτα και οι ευχές σε Μαραγκό – Βεργώνη
Ο Σύλλογος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΓΑΣ & ΠΑΕ Βέροια εκφράζει τις ευχαριστίες του για το φιλικό με την ομάδα των Τρικάλων,







