“Ένα τεράστιο μπράβο, ανήκει δικαιωματικά στο ανθρώπινο δυναμικό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Νάουσας, το οποίο χθες ενήργησε αστραπιαία. Συγκεκριμένα χθες, Πέμπτη, το μεσημέρι μαζί με τα δύο μου παιδιά 7 και 9 ετών λόγω διακοπής ρεύματος κλειστήκαμε στο ασανσέρ. Στις 15:10 κάλεσα τηλεφωνικά την πυροσβεστική και στις 15:20 είχαμε απεγκλωβιστεί. Συγχαρητήρια και ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου”.Αυτό το ευχαριστήριο μήνυμα προς τον διοικητή και τους άνδρες της ΠΥΝ μας απέστειλε αναγνώστης μας, ο οποίος θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του. Το διαβιβάζουμε, μαζί με τα δικά μας συγχαρητήρια για το τεράστιο κοινωνικό έργο που προσφέρει η πυροσβεστική μας υπηρεσία.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







