“Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο ΔΑΚ, υπήρξε μόνο μια βλάβη στις μεγάλες παγωνιές” απάντησε σε σχετική ερώτηση στο δημοτικό συμβούλιο ο αντιδήμαρχος αθλητισμού κ. Δάγγας. Ο ίδιος έκανε λόγο για τη μεγάλη επιτυχία των αθλητών του ΕΟΣ Νάουσας που εκπροσώπησαν τον δήμο στους παγκόσμιους μαθητικούς αγώνες σκι στο Ίνσμπουργκ, τονίζοντας ότι θα ήταν ευχής έργο να βρεθούν τα απαραίτητα κονδύλια ώστε να υπάρξει και καλοκαιρινή, αντίστοιχη, εκπροσώπηση σε αγώνες στίβου στην Ταϊβάν.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







