Ευθείες βολές εναντίον της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης εξαπέλυσε ο δήμαρχος κ. Κουτσογιάννης στο δημοτικό συμβούλιο, κατηγορώντας την ότι αντιμετωπίζει τον δήμο Νάουσας με δυο μέτρα σταθμά. Είχε προηγηθεί ερώτηση του κ. Καραμπατζού, ο οποίος ζήτησε να μάθει τον λόγο που ακυρώθηκαν οι αποφάσεις του σώματος για το χριστουγεννιάτικο χωριό και την εμποροπανήγυρη στον Κοπανό. «Γιατί έγινε αυτό και ποιες θα είναι οι συνέπειες;» είπε ο τέως δήμαρχος. «Γιατί δεν είχαν απόσταση 150 μέτρων από τη λαϊκή αγορά. Υπάρχει αντιμετώπιση δυο μέτρων και δυο σταθμών από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, εφόσον το αποφασίσουμε θα κινηθούμε νομικά εναντίον της» του απάντησε ο δήμαρχος.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







