Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Την Τετάρτη 20 Ιανουαρίου συναντώνται στη Βέροια οι πρόεδροι των ΔΗΠΕΘΕ της Εγνατίας Οδού

Συνάντηση των έξι προέδρων των ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. θα πραγματοποιηθεί την  Τετάρτη 20 Ιανουαρίου στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας. Θέμα της συνάντησης θα είναι η επικύρωση του  «ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ»  του δικτύου των ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ με το διακριτό τίτλο «Τα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. της  Εγνατίας  Οδού».

Οι πρόεδροι θα είναι οι εξής:

Μαυροκεφαλίδη Νικολάου-Βέροιας,

Βακαλοπούλου Αλεξάνδρας-Ιωαννίνων,

Πετρόπουλου Πέτρου-Καβάλας,

Ηλικίδου Μελίνας-Κοζάνης,

Μενεσελίδου Σοφίας-Κομοτηνής και

Μπιτζίδου Σοφία- Σερρών

Στη συνάντηση θα παρευρίσκονται: 

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και ηθοποιός, κ. Βαγενά Άννα, ο αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας, κ.Καλαϊτζίδης Κων/νος. 

Ο Δήμαρχος Βέροιας, κ. Βοργιαζίδης Κων/νος. 

Ο Δήμαρχος Κοζάνης, κ. Ιωαννίδης Ελευθέριος 

Ο  Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Κρατικού Θεάτρου Βόρειας Ελλάδας κ. Αναστασάκης Ιωάννης.

Ο νομικός σύμβουλος της Κ.Ε. ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας κ. Σαββουλίδης &

Γραμματείς και συνεργάτες των προέδρων.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]