Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Αγρότες Αλεξάνδρειας. Κατάληψη του ΟΓΑ στη Θεσσαλονίκη την Τετάρτη και μπλόκο από την Πέμπτη

Κατάληψη στα γραφεία του ΟΓΑ στη Θεσσαλονίκη την Τετάρτη θα κάνουν οι αγρότες της Αλεξάνδρειας, ενώ την Πέμπτη θα αποφασιστεί η ημερομηνία που θα στηθεί το μπλόκο, με τους αγρότες να είναι αποφασισμένοι να φτάσουν μέχρι τέλους. Τα παραπάνω αποφασίστηκαν σε μεγάλη συγκέντρωση του συλλόγου αγροτών Αλεξάνδρειας, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου στο δημαρχείο της πόλης, με τον κόσμο να είναι αγανακτισμένος και ξεσηκωμένος.

Θυμίζουμε ότι αντίστοιχες συγκεντρώσεις κάνουν τη Δευτέρα οι αγρότες της Νάουσας στον Στενήμαχο και την Τρίτη οι αγρότες της Βέροιας (Πρωτοβουλία) στο Μακροχώρι.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας για τα προβλήματα στις σχολικές μονάδες

Την Τρίτη16/6 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας κ. Νικόλαο Κουτσογιάννη, με αντικείμενο τα οξυμένα και διαρκώς

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]