Τήρησαν και φέτος το πατροπαράδοτο έθιμο και παρά το πολικό ψίχος γύρισαν από σπίτι σε σπίτι οι χορευτές του συλλόγου Δασκιωτών ‘Το Παλιόκαστρο’ με τα ‘λογκατζάρια’ τους, τραγουδώντας και χορεύοντας της πρώτη μέρα του έτους για να ξορκίσουν το κακό. Δεν γνωρίζουμε τι κατάφεραν τα προηγούμενα χρόνια, ωστόσο ευχόμαστε και ελπίζουμε να καταφέρουν να το ξορκίσουν φέτος! Καλή τους χρονιά!

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ενημερωτική ημερίδα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή εκδήλωση – ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26





