Ένα υγιέστατο και πανέμορφο αγοράκι βάρους 3 κιλών και 350 γραμμαρίων ήταν το πρώτο μωρό που γεννήθηκε στην Ημαθία για το 2016. Το πρώτο κλάμα της χρονιάς ακούστηκε στη μαιευτική κλινική «Ευαγγελισμός» του Νίκου Αντωνιάδη στη Βέροια στις 11.45 το πρωί της Πρωτοχρονιάς. Τον μικρούλη, που ήρθε σαν το καλύτερο δώρο για τους γονείς του Σπύρο Ταραρά και Βασιλική Τσιαμήτρου, ανήμερα της Πρωτοχρονιάς, έφερε στον κόσμο ο γυναικολόγος Κώστας Σιδηρόπουλος.Να τους ζήσει!

Ενεργοποιήθηκε το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου στην Αλεξάνδρεια
-Η τελετή αφής φλόγας έγινε από την Διευθύνουσα Σύμβουλο της Enaon EDA, Fr. Zanninotti, παρουσία του Δημάρχου Αλεξάνδρειας Στην ενεργοποίηση







