Από την Ημαθία οι τρεις κυβερνητικοί βουλευτές Φρόσω Καρασαρλίδου, Γιώργος Ουρσουζίδης και Χρήστος Αντωνίου, όπως και ο Θανάσης Θεοχαρόπουλος από τη Δημοκρατική Συμπαράταξη (ο οποίος ήταν και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος), ψήφισαν «ΝΑΙ» για το σύμφωνο συμβίωσης στη Βουλή. Σε αντίθεση με τον Απόστολο Βεσυρόπουλο της Ν.Δ. ο οποίος ψήφισε «ΟΧΙ» επί της αρχής.

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







