Κάλαντα και δώρα από συλλόγους του Δήμου δέχθηκαν το πρωί της Τρίτης Δήμαρχος, Αντιδήμαρχοι και Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου. Η χορωδία του ΚΑΠΗ, ο Σύλλογος ‘Άγιος Δημήτριος’ Χαρίεσσας και τα παιδιά του 1ου-2ου Δημοτικού Σχολείου επισκέφθηκαν το Δημαρχείο και σκόρπισαν χριστουγεννιάτικες μελωδίες και γιορτινή αύρα στην ατμόσφαιρα μέσα και έξω από αυτό. Τα μέλη του Συλλόγου Άγιος Δημήτριος΄ πρόσφεραν σε όλους δώρα και στον Δήμαρχο ένα Χριστόψωμο, εξηγώντας το έθιμο που διατηρείται άσβεστο εδώ και πολλά χρόνια. Από την πλευρά του ο Νίκος Κουτσογιάννης ευχήθηκε να περάσουν όλοι καλές γιορτές, ειδικότερα όμως στους μαθητές των σχολείων δεσμεύθηκε ότι ο Δήμος που ετοιμάζεται από τη Διοίκηση θα είναι καλύτερος από τον σημερινό.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







