Μια πολύ όμορφη γιορτή ξωτικών οργάνωσαν και φέτος οι φίλοι του καρναβαλιού στην πλατεία της Νάουσας. Συμμετείχαν η χορωδία της Εστίας Μουσών, το τμήμα κρουστών του ωδείου ‘Αριστοτέλης’, ξυλοπόδαροι, αλλά κυρίως πολλά ξωτικά, που αυτή τη φορά δεν εμφανίστηκαν όπως λέει η παράδοση για να κάνουν τη ζωή των ανθρώπων κόλαση, αλλά για να την ομορφύνουν και να τη δώσουν χρώμα ενόψει των γιορτών, όπως πάντα το καταφέρνουν εδώ και πολλά χρόνια οι φίλοι του καρναβαλιού με τις δραστηριότητές τους. Καλές γιορτές σε όλους!

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





