Δίωρη στάση εργασίας 10-12 το πρωί και πορεία διαμαρτυρίας προς τον ΟΑΕΔ Νάουσας έκαναν χθες οι εργαζόμενοι στα πεντάμηνα του Δήμου Νάουσας. Το κυρίαρχο αίτημα της κινητοποίησής τους ήταν η παράταση του πεντάμηνου προγράμματος, που λήγει Ιανουάριο-Φεβρουάριο. Μαζί τους ήταν ο δήμαρχος Νάουσας Νίκος Κουτσογιάννης, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Απόστολος Αποστόλου, ο αντιδήμαρχος Δημήτρης Μάντσιος, καθώς και ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Νάουσας Σάκης Τσίτσης και μέλη του δ.σ.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







