Σημαντική αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας του νοσοκομείου Ημαθίας επιτυγχάνεται με τον διορισμό νέας αγγειοχειρουργού Μαρίας Ταχτσή (επιμελήτρια β΄) στη μονάδα Βέροιας. Η ορκωμοσία της γιατρού, που ήδη ανέλαβε καθήκοντα, έγινε παρουσία της διοικήτριας Αναστασίας Μπούρτσου και του διευθυντή Ιατρικής Υπηρεσίας Λεωνίδα Παπαζήση.

Το Σάββατο 4 Ιουλίου Εκδηλώσεις μνήμης για την Κυπριακή Τραγωδία
Με αφορμή την συμπλήρωση 52 ετών από το Προδοτικό Πραξικόπημα και την Τουρκική εισβολή και στο πλαίσιο διοργάνωσης Πανελλαδικών Εκδηλώσεων







