Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Ανοίγει τα μουσικά… φτερά της η Αθηνά Πέιου!

Στο μέγαρο μουσικής Θεσσαλονίκης θα βρεθεί την Κυριακή 22 Νοεμβρίου, στις 8 το βράδυ, η… δική μας εξαιρετική τραγουδίστρια, Αθηνά Πέιου, για να συμμετάσχει στη συναυλία που θα πραγματοποιηθεί με τη Συμφωνική Ορχήστρα Νέων, για την ενίσχυση του συλλόγου ΑΕΛΙΑ. Στη συναυλία θα συμμετάσχει η Νίνα Λοτσάρη ενώ θα παρουσιάσει η Δήμητρα Παπαδοπούλου.

Να που ανοίγει τα μουσικά της φτερά η Αθηνά μας, κόρη του φίλου, μουσικού επίσης, Νίκου Πέιου. Της ευχόμαστε τα καλύτερα στην καριέρα της!

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας για τα προβλήματα στις σχολικές μονάδες

Την Τρίτη16/6 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας κ. Νικόλαο Κουτσογιάννη, με αντικείμενο τα οξυμένα και διαρκώς

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]