Στην επέτειο του ΟΧΙ στη Βέροια βρέθηκε ο Περιφερειακός Διευθυντής της ΕΛΑΣ Κεντρικής Μακεδονίας Υποστράτηγος κ.Μπαντουβάκης, ο οποίος επί σειρά ετών υπηρέτησε την Ημαθία ως Αστυνομικός της Διευθυντής. Ο Στρατηγός Μπαντουβάκης δημιούργησε μόνο φίλους στους νομοταγείς πολίτες της περιφερειακής μας ενότητας, καθώς και στους συναδέλφους που ασχολούνται με το αστυνομικό ρεπορτάζ. Ευρυμαθής, χαμηλών τόνων και ιδιαίτερα επικοινωνιακός, ο φίλος Νίκος Μπαντουβάκης είναι σίγουρο ότι θα έχει ακόμη μεγαλύτερη σταδιοδρομία, αφού το αξίζει. Τα σέβη μας Στρατηγέ!

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







