Ένα tablet έχασε στο πάρκο της Νάουσας, το πρωί της Δευτέρας νεαρό παιδί. Το tablet ήταν μέσα σε θήκη και ο πιτσιρικάς το έχασε. Προφανώς το βρήκε κάποιος και μάλλον το…οικιοποιήθηκε. Για τον ίδιο που το πήρε, αλλά και για όσους ακόμη είδαν την πράξη του και θέλουν να αποδείξουν ότι στη Νάουσα ακόμη υπάρχει φιλότιμο, ας το πάνε στην Αστυνομία ή ας επικοινωνήσουν στο facebook με εμένα. Περιμένουμε!

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







