Μέχρι την Πέμπτη θα διαρκέσει η έκθεση εικαστικών κατασκευών, από τους μαθητές του Αργύρη Μπαντή της ΚΕΠΑ Δήμου Βέροιας. Οι ενήλικοι μαθητές του εκθέτουν εμπνευσμένες και πρωτότυπες διακοσμητικές δημιουργίες και χρηστικά αντικείμενα, φτιαγμένα με πηλό, μέταλλα, γυψόγαζες, παλιά αντικείμενα που αξιοποίησαν αναλόγως και πολλά ωραία και έντονα χρώματα. Και για όσους μερακλωθούν από τη δουλειά των μαθητών να τους ενημερώσουμε ότι τα τμήματα ξεκινούν από τον Οκτώβριο στη Στέγη ενώ παράλληλα φέτος θα υπάρχουν τμήματα και για παιδιά από 10 ετών και εφήβους.

Οσονούπω η αποκατάσταση των ξύλινων δαπέδων στις πεζογέφυρες Θερμοπυλών και Εληάς
Για την ξύλινη γέφυρα του Tριποτάμου, την πεζογέφυρα Θερμοπυλών στη Λαϊκή, έκανε λόγο η δημοτική σύμβουλος Τζένη Ντάγκα, προ ημερησίας,







