Παράπονα μας εξέφρασαν περίοικοι της οδού Κωνσταντινίδη για τον γεμάτο σκουπίδια κάδο απορριμμάτων. Τα μεταφέρουμε στη δημοτική αρχή. Οριστική λύση θα υπάρξει σίγουρα με την τοποθέτηση των υπογείων κάδων σε όλο το ιστορικό κέντρο της πόλης, που σχεδίασε ο δήμαρχος κ.Κουτσογιάννης.

Το Σάββατο 4 Ιουλίου Εκδηλώσεις μνήμης για την Κυπριακή Τραγωδία
Με αφορμή την συμπλήρωση 52 ετών από το Προδοτικό Πραξικόπημα και την Τουρκική εισβολή και στο πλαίσιο διοργάνωσης Πανελλαδικών Εκδηλώσεων







