Τα εννιάμερα από την Κοίμηση της Υπεραγίας Θεοτόκου πανηγύρισε την Κυριακή 23 Αυγούστου το Σέλι, στον Ιερό Ναό που είναι χτισμένος στην μαγευτική τοποθεσία “Πριόνια”. Μετά τη Θεία Λειτουργία τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση για τις οικογένειες που δολοφόνησαν οι Ναζί το 1944. Κατόπιν παρατέθηκε γεύμα από τον πρόεδρο του Δασικού Συνεταιρισμού Σελίου κ.Πιτούλια και τους πάντα φιλόξενους κατοίκους του χωριού. Τις εκδηλώσεις τίμησαν με την παρουσία τους ο βουλευτής κ.Βεσυρόπουλος, ο αντιπεριφερειάρχης κ.Καλαϊτζίδης και ο αντιδήμαρχος Βέροιας κ.Παπαδόπουλος.

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







