Στην δημιουργία ενός θρησκευτικού και πολιτιστικού ποντιακού και όχι μόνο τριγώνο που θα ξεκινάει από το Μοναστήρι της Παναγίας Σουμελά στο Βέρμιο, θα περνάει από την βιβλιοθήκη της Αργυρούπολης που προβλέπεται να εγκατασταθεί στην παλιά δημοτική βιβλιοθήκη στο κτίριο “Τουρπάλη” και θα καταλήγει στον Άγιο Γεώργιο Περιστερεώτα στο Ροδοχώρι, αναφέρθηκε στη συνέντευξη που παραχώρησε ο πρόεδρος της Ευξείνου Λέσχης Νάουσας Φώτης Φανιάδης, έχοντας στο πλευρό του τον δημιουργό της συναυλίας “Το Βασίλειο του Πόντου” Χρήστο Κεμανετζίδη. Ο κ.Φανιάδης ζήτησε την παραχώρηση του συνολικού εμβαδού του κτιρίου “Τουρπάλη” για να στεγαστούν και τα κειμήλια που φιλοξενούνται προς το παρόν στο μουσείο Μπενάκη. Δύσκολο, κυρίως οικονομικά, το εγχείρημα, αφού οι τόμοι χρήζουν συντήρησης και φυσικά το κτίριο “Τουρπάλη” πρέπει να διαμορφωθεί κατάλληλα, ώστε να φιλοξενήσει με ασφάλεια τους παγκόσμιους πολιτιστικούς θησαυρούς της Αργυρούπολης. Μακάρι σύντομα να γίνει πράξη το όραμα αυτό.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







