Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Από σήμερα ξανά ανοικτό το κολυμβητήριο Ζερβοχωρίου. Αθλητικό κέντρο σχεδιάζει στην περιοχή ο δήμος

Τους σχεδιασμούς για τη λειτουργία του κολυμβητηρίου ως ενός πλήρους αθλητικού κέντρου ανέφερε ο Δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης αμέσως μετά την τελετή αγιασμού του κολυμβητηρίου Ζερβοχωρίου, το βράδυ της Κυριακής. Ο κ. Κουτσογιάννης τόνισε ότι μετά την επιτυχή έκβαση των προσπαθειών σύννομης και ασφαλούς λειτουργίας του κολυμβητηρίου, στόχος της διοίκησης είναι από την επόμενη χρονιά η λειτουργία του σε τετράμηνη βάση, γεγονός που θα βοηθηθεί από την τοποθέτηση ηλιακών συλλεκτών (από φέτος κιόλας) για τη θέρμανση του νερού της δεξαμενής, γεγονός που θα ευνοήσει την παρουσία στο κολυμβητήριο ομάδων, αθλητών και πολιτών από όλη την Ημαθία και την ευρύτερη περιοχή. Κλείνοντας ο Δήμαρχος Νάουσας ευχαρίστησε όλους όσους συνέβαλαν στην εκ νέου λειτουργία και την έκδοση άδειας λειτουργίας του κολυμβητηρίου, για πρώτη φορά από το 1972 που κατασκευάστηκε, αναφερόμενος κυρίως στους συνεργάτες του Στέλιο Δάγγα, Δέσποινα Λαζαρίδου και Θανάση Παντζαρτζίδη.

 

 

Η τελετή αγιασμού του κολυμβητηρίου έγινε από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη κ. Παντελεήμονα, παρουσία πολλών κατοίκων του Ζερβοχωρίου και της περιοχής. Παραβρέθηκαν επίσης Δημοτικοί, Τοπικοί Σύμβουλοι και κολυμβητικές ομάδες της Ημαθίας.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια

Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄  Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό

Διαβάστε περισσότερα »

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]