Την φωτογραφία μας απέστειλε ο αναγνώστης και καλός φίλος Γιώργος Μητσιάνης, εκφράζοντας το παράπονο, όπως και αρκετών άλλων συμπολιτών του, για την σήμανση σε αρκετά σημεία των οδοστρωμάτων της Νάουσας με το σημείο του σταυρού. ” Ο Σταυρός είναι το σημαντικότερο σύμβολο της Ορθοδοξίας και δεν πρέπει να τυγχάνει τέτοιας αντιμετώπισης” μας είπε ο Γιώργος. Μεταφέρουμε τα παράπονα στην δημοτική αρχή, ώστε να λάβει τα μέτρα της.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







