Την Κυριακή το βράδυ ξεκινά τελικά κατά τις πληροφορίες μας η λειτουργία του κολυμβητηρίου Ζερβοχωρίου, μετά από αρκετό καιρό κλειστό και με άδεια λειτουργίας και όλες προδιαγραφές ασφάλειας. Ένα έργο που κυνήγησε εξαρχής ο νέος δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης, βρήκε άξιους συμπαραστάτες στην τοπική κοινωνία, η οποία καλείται να χαρεί ξανά το κόσμημά της. Ένα κολυμβητήριο με 40 χρόνια ιστορία.

Για αλλαγή Προεδρείου, η επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
Για την Τετάρτη 1 Ιουλίου, κατά πάσα πιθανότητα, θα συνεδριάσει και πάλι το δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας με θέμα την εκλογή







