Ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Βέροιας – Ημαθίας «ΑΓΙΟΣ ΠΑΡΘΕΝΙΟΣ» ευχαριστεί θερμά τον Αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ. Καλαϊτζίδη Κωνσταντίνο που με την ευαισθησία που τον διακρίνει, χάρισε στιγμές χαράς στα μέλη μας προσφέροντας την Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015, ένα λεωφορείο για ημερήσια προσκυνηματική και ψυχαγωγική εκδρομή στην Ιερά Μονή Αγίου Διονυσίου Ολύμπου και στο Λιτόχωρο Πιερίας.

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου
Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,







