Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Εκτός πρωταθλήματος Α2 η ΓΕΒ 2011 λόγω των οικονομικών συνθηκών. Συνεχίζουν τα ηλικιακά

Η Γ.Ε.Β. 2011 ανακοινώνει με λύπη ότι για την επόμενη αγωνιστική χρονιά το ανδρικό τμήμα χάντ-μπολ δεν θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα Ελλάδας της Α2 κατηγορίας, πλην των ηλικιακών τμημάτων που θα λειτουργήσουν κανονικά. Λόγω των δύσκολων οικονομικών συνθηκών που επικρατούν τελευταία στην Ελλάδα και κατά συνέπεια στον σύλλογο, καθώς και τις υπερβολικές απαιτήσεις της Ομοσπονδίας για τη συμμετοχή στο πρωτάθλημα της Α2, αποφασίστηκε η μη συμμετοχή της ανδρικής ομάδας.

 

 

«Όλα τα έξοδα του Συλλόγου καλύπτονταν από τους ίδιους τους παίκτες καθώς και από μερικούς ανθρώπους που αγαπούν το άθλημα, αλλά είναι πραγματικά δύσκολο να αντεπεξέλθουμε στον δύσκολο αυτό αγώνα», αναφέρει η ανακοίνωση, που ευχαριστεί θερμά όλους όσους στάθηκαν στο πλάι της ομάδας αυτά τα χρόνια και τη βοήθησαν με οποιονδήποτε τρόπο. «Ευχόμαστε σε όλους ένα καλύτερο μέλλον και κάποια στιγμή να δούμε ξανά την αγαπημένη μας ομάδα σε αγωνιστική δράση», καταλήγει η ανακοίνωση.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Α.Π.Σ. ΡΩΜΙΟΣ: Συγχαρητήρια στους Αλέξανδρο Σαπουντζή και Αθανάσιο Καραγεώργο για την επίσημη απονομή της Μαύρης Ζώνης 1ου Dan Jiu Jitsu

Ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΡΩΜΙΟΣ εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στους αθλητές Αλέξανδρο Σαπουντζή και Αθανάσιο Καραγεώργο για την επίσημη

Διαβάστε περισσότερα »

Παλαιμάχοι Βέροιας: Το ευχαριστήριο για τα Τρίκαλα, το “μπράβο” στον Παπανώτα και οι ευχές σε Μαραγκό – Βεργώνη

Ο Σύλλογος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΓΑΣ & ΠΑΕ Βέροια εκφράζει τις ευχαριστίες του για το φιλικό με την ομάδα των Τρικάλων,

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]