Στην κατάμεστη αίθουσα του Σταρ μίλησε το απογευμα της Δευτέρας ο οικονομολόγος και ιδρυτικό μέλος του ΕΠΑΜ Δημητρης Καζακης. Ο κ. Καζακης τόνισε πως η κατάσταση που έρχεται θα είναι χειρότερη διότι η κυβέρνηση ακολουθεί τον ίδιο μονόδρομο που ακολούθησαν οι προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις που ξέρουμε τι αποτελέσματα έχει. Ο οικονομολόγος που πρωτοστάτησε στο κίνημα των Αγανακτισμένων εξέφρασε την ανησυχία του ότι η επιλογή της κυβέρνησης να μην επιμείνει στη ρήξη με τους δανειστές, όπως επιδιώκει ο ελληνικός λαός που την εξέλεξε, θα οδηγήσει σε ρήξη με όσους κυβερνητικούς βουλευτές επιθυμούν τη ρήξη με τους πιστωτές, την τρόικα και το Μνημόνιο και στην περίπτωση που η εσωτερική αντιπολίτευση αποχωρήσει από την κυβέρνηση δεν αποκλείεται η πολιτική ηγεσία της χώρας να αναζητήσει νέες συμμαχίες με τις μνημονιακές δυνάμεις, κάτι που θα οδηγήσει σε κοινοβουλευτικό πραξικόπημα και επομένως ο λαός θα πρέπει να βρίσκεται σε επαγρύπνηση γι’ αυτό το ενδεχόμενο.

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







